BedrijventerreinenBereikbaarheidCO2-reductieDeelmobiliteitElektrificatie wagenparkFietsen en vitaliteitFiscaliteitGedragsveranderingOpenbaar vervoerSpreiden en mijdenVerkeershinderWet en regelgeving08-02-2023
Maak kosteloos gebruik van onze interactieve mobiliteitsscan!
Overweegt jouw organisatie om aan de slag te gaan met het mobiliteitsbeleid, of zijn jullie al concrete stappen aan het zetten? Dan is onze interactieve mobiliteitsscan het ideale vertrekpunt. Je krijgt hiermee een op feiten gebaseerd inzicht in het verander potentieel van het woon-werkverkeer van jouw organisatie, met waardevolle informatie voor het maken van nieuw mobiliteitsbeleid, het besparen van kosten of het terugdringen van CO2-uitstoot.
Met de online tool kun je objectief en overzichtelijk in kaart brengen wat het effect is van specifieke werkgeversmaatregelen in termen van bijvoorbeeld reiskosten, reistijd, CO2-uitstoot, benodigde faciliteiten en vitaliteit. Door te spelen met schuifjes en waarden maak je zélf scenario’s aan en zie je direct de cijfermatige effecten van de geselecteerde maatregelen op de eigen organisatie.
Hoeveel CO2 besparen we als medewerkers die op minder dan 5 fietskilometers afstand wonen, op de fiets naar kantoor zouden komen? Of 10? Of 15 km?
En wat winnen we aan vitaliteit?
Voor welke automobilisten zou het OV een acceptabel alternatief zijn?
Voor hoeveel mensen wordt OV aantrekkelijk als we ook naar de trein-fiets-combinatie kijken?
Hoeveel reistijd en kosten besparen we als iedereen die meer dan 30 minuten enkele reis reist, voortaan 1 extra dag zou thuiswerken?
En hoeveel werkplekken en parkeerplekken hebben we dan nodig?
Kunnen we het aantal lease-auto’s verminderen?
Met de scan ontdek je bijna spelenderwijs wat de impact is van nieuwe maatregelen op jouw organisatie. Door de aantrekkelijk gevisualiseerde en begrijpelijke weergave is het dashboard ook bij uitstek geschikt voor gebruik in bijvoorbeeld stakeholder-workshops over bijvoorbeeld duurzame mobiliteit of kostenreductie.
Het filmpje hieronder laat in een vogelvlucht zien hoe MobilityAnalyst werkt. MobilityAnalyst is dé tool voor interactieve mobiliteitsscans voor werkgevers. De scan verschaft waardevolle inzichten in het woon-werkverkeer van jouw medewerkers, waarmee je verder aan de slag kunt bij het maken van nieuw mobiliteitsbeleid, het besparen van kosten of het terugdringen van CO2-uitstoot.
Wij kunnen deze scan volledig kosteloos voor jouw organisaties uitvoeren.
Wil jij hiermee aan de slag of meer informatie ontvangen? Stuur dan een mailtje naar Rita van der Pas met jouw vragen of om direct een kennismaking in te plannen, rita@wijzijnbreikers.nl
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.