September Fiets naar je Werk-maand van Love to Ride

September is de Fiets naar je Werk-maand van ‘Love to Ride’! Alle forenzen in heel Nederland kunnen meedoen aan deze leuke fietsstimuleringscampagne! Al meer dan drieduizend deelnemers gingen je voor. Schrijf je gratis in via de site, meld je bedrijf aan, werf collega’s, fiets minimaal 10 minuten en win leuke prijzen!

Zó doe je mee

Samen met collega’s van jouw eigen afdeling of bedrijf vorm je een team. Als team strijd je tegen teams van vergelijkbare grootte van andere afdelingen en bedrijven om de eeuwige roem: wie haalt het hoogste percentage actieve deelnemers? Daarnaast maak je als individu met jouw ritten elke week opnieuw kans op diverse prijzen. Hoe meer ritten je rijdt, hoe meer kans je maakt in de wekelijkse loterij. Zo registreer je jouw team:

  • Maak een profiel aan op lovetoride.net;
  • Geef aan voor welke afdeling en bedrijf je fietst;
  • Ben je het eerste teamlid? Maak dan een nieuwe teamnaam aan, nodig deelnemers uit en maak meteen kans op een lekkere appeltaart;
  • Download de Love to Ride app, meld je aan en zet de app aan als je gaat fietsen;
  • Vergeten je app aan te zetten? Geen probleem! Via je persoonlijke profiel kun je handmatig ritten toevoegen op de website.

Waarom meedoen?

Wat vaker naar je werk fietsen –mits je natuurlijk op fietsbare afstand woont- heeft veel voordelen: het is gezond, je vermijdt files, geniet van de natuur, komt tot rust en spaart het milieu. En tijdens de Fiets naar je Werk-maand strijdt je ook nog eens samen met je collega’s tegen andere teams om de eer en maak je kans op fijne prijzen. Zoals een slimme activity tracker, innovatieve regenjas, supersterke fietstas, verrassende fietsboeken en een binnenbandetui. Meedoen is een mooie stok achter de deur om wat vaker de fiets te pakken. Plus: het is nog gratis ook.

Meer over Love to Ride

Love to Ride is een internationale fietsstimuleringscampagne die al jaren een succes is in Europa. Enkele jaren geleden bracht de Fietsersbond de campagne ook naar Nederland. Dat werd warm ontvangen door ons fietsland. Sindsdien hebben al zo’n drieduizend deelnemers meegedaan aan de Love to Ride campagne.

Interessant voorbeeld? Deel met vrienden!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Scroll naar top